28 haftalık hamileyim, 6 kilo aldım, 20. Haftadan beri farklı farklı nemlendiriciler kullanarak hep nemli tutmaya çalıştım, şimdilik çatlak yok. Şunları yapıyorum;
- vazelin ile Arko nemin kuru ciltler için olan kremini karıştırıp sürüyorum
- argan ve tatlı badem yağını karıştırıp sürüyorum
- mustela yağını sürüyorum
- elimde olan vücut losyonlarını kullanıyorum
- elimde olan onarıcı bakım diye geçen kremlerden kullanıyorum.
bunların her birini bir gün yapıyorum. Önemli olan iyice nemli tutmaya çalışmak, cildin elastikiyeti olmazsa alınan kilolara dayanamayıp çatlar