Merhaba arkadaşlar 28+6 hamileyim. D vitamini ve omega3 kullanmama ragmen ayak kramplarim uyusmalarim ve agrilarim asla gecmiyor. Az oturiyim yada yuruyeyim agrim oluyor ve bacaklarim cok acıyor. Onerisi olan varmi yada basina gelen ne yapabilirim :(