NaimeYilmaz kanal tedavi sonrası 3 haftaya kadar ağrı olması norma, özellikle baskıda kapattığın zman vs ağrı yapar. Dolguyla oynamayın kırılır ya da düşerse yeniden yapılmayabilir, açık kalırsa da ilerde dişin çekimine, kök ucunda enfeksiyona neden olur. Geçmiş olsun ☺️