Kbraltn 30+2 yiz ve asırı nefes darlıgım var. Sizdede oluyormu? Artık o kadar paranoyaklaştım ki virüs korkusu var
Ehnr Kbraltn bendede boğazımda gıcık hissi oldu bugün öksürük var sürekli virüs mü diye düşünüp duruyorum