Hanımlar doktora gittim konuşıyım sezeryanı diye özele gidiyorum bide dedim okb hastalığım var(takıntı) ve kygı bozukluğu panik atak falan psikolğa gidiyorum dedim yapamıycsğımı düşünüyorum dedim kabul etmedi ilk doğumun ne gerek var falan dedi 40a kadar bekleyelim yapamazsan olursun dedi sizce napmalıyım çok tedirginim