Mom36 Zynp0744 ben 8.9 martta bekledigim adetimi hayla olmmadim canim . Hemen hemen 15 gunluk bi gecikme yasiyorum şu an en son ayin 20 sinde test yaptim negatifti. Hayla beklemedeyim
Zynp0744 Ozlemzeynep Gizemnaz_ valla bi kazık kalmadı deneyelim herşey Allah tan rabbim hayırlısını versin inşallah