1prens1prensesannesi_ dilek1994 ben niğdeliyim aslen.. Hastane iflas etti diye biliyorum.. Özel klinikler açılmıştı murat özdilin felan onlarda doğum için Aksaray yada kayseri ye gönderiyorlar bildiğim kadarıyla.
Nurbebek dilek1994 canım hayat hastanesinin doğumhanesinin çok pis olduğunu duydum pek tavsiye eden yok Murat beyde hayat hastanesiyle anlaşmış sezaryanı orda yapıyormuş
Hashasim2020 dilek1994 bilmiyorum ben artık Niğde’de değilim taşındık o hastane kapandı iflas etti diye duymuştum ama devam ediyor mu hala. Kaç haftalık sizin
1prens1prensesannesi_ dilek1994 onu bilemiyorum ama doğum için dediğim givi Aksaray ve kayseri ye gönderiyorlar.. Hayat kapandığı için
Damlamina Yengem murat beyde sezeryan dogum yapti odalari falan iyiydi hemsirelerden falannda memnun kalmistik susledik falan kotu bi duruma rastlamadik biz