Nadis_cvk Kızlar ya mochi yada lansinohun vakumlu süt sağma pompasını almak istiyorum ama şuan için alınması gereken önemli parçalarım arasında görmüyorum doğumdan sonra lazım olursa alırım diyorum doğum yapanlar kullananlar sizce ne zaman alınmalı ?
Damla0909 Nadis_cvk Ben almayı düşünmüyorum eskiden süt sağma makinesi mi vardi :) şaka bi yana almayacağım ama lazim olursa düşünürüm
Deletedmom138 Nadis_cvk ben 19. haftada aldım kullanır mıyım bilmiyorum belki diğer çocuklarımda lazım olur 😍
hunilimom Nadis_cvk ben 9 ay önce doğum yaptım almamıştım lazım da olmadı bana lazim olunca alınır diye düşünüyorum
Nadis_cvk Damla0909 evet şuan bende öyle düşünüyorum çok çok ihtiyaç duyduğumuz bir ürün değil sanırsam ertelenebilir 🤗
Nadis_cvk Deletedmom138 bende almak istedim aslında dışarı çıkarken falan kullanırım diye ama yine de doğumdan sonra bakalım lazım olursa alırım hemen 🤗
MzyynSrctn Nadis_cvk bende doğumdan sonra ihtiyaç duyarsan alırım diye düşündüm. Çok ucuz bişey değil sonuçta. Çalışan bi anne de değilim işe giderken sağıp bırakmak falan gerekcek diye düşünmeme gerek yok.
Ezgiasel Nadis_cvk eğer gögüs ucunuz cok kücükse ve yara olma ihtimali varsa riske atmadan lansinoh alın derim ben çok çektim ilkinde ememedi gögsüm sisti yara oldu vs pompanın gelmesiyle birlikte resmen hayata döndüm. Bilsem hamileyken alır koyardım kenara.
Nadis_cvk Ezgiasel şuan bilemiyorum 30. Haftama gireceğim göğüs ucu kremi kullanmaya başlayacağım şimdiden doğumdan sonraki süreçte ne olur bilemiyorum olmazsa hemen internetten sipariş veririm diye düşünüyorum
Ezgiasel Nadis_cvk ben geç kaldım almakta o yüzden duruma göre 5 dakkalık iş almak.lazım olduğuna karar verdiğiniz an ihmal etmeden alırsınız hemen.
littleon Başkasının makinesi kullanılabiliyormu temzlgne guvendgm bir ablanın makinesi var onada arkadası vermiş bir kaç kere kullandı sana vereyim dedi aventin sut sagma makinesi ama başkasının ki kullanılırmı kararsız kaldım.
Nadis_cvk littleon tene kullanılan bişey olduğu için ben tercih etmiyorum bir başkasının makinasını kullanmayı 🤗