Medinedundar
ablam aldı bundan ve bebeğini ancak 2-3 ay yatırabildi. Bebekten de kaynaklanabilir tabiii ki ama içine girdiği zaman uyumuyordu durmuyordu. 2-3 ay sonra kaldırdı beraber uyudular falan idare ettiler. Bu yüzden tavsiye etmiyor ben de bu yüzden anne yani veya park yatak almayı düşünüyorum 1-1,5 yaşına gelince de iyice yürümeye yataktan kendi başına inmeye falan başlayınca da montessori yataklara geçmeyi planlıyorum. Fikir olsun diye yazdım 😊