Meriwa cevriye35_ bizde bulamamıştık kayınpederimin adını koyduk aileler mutlu biz isim bulduğumuza mutlu 😁 kenan bu arada ismimiz 😄 en azından bi derdi daha atlattım darısı başına
Fatovebebegi cevriye35_ ben bugün bi isim gördüm asık oldum daha cinsiyet belli değil ama oğlum olursa insallah EMİR ASAF koymak istiyorum yekta Aras da güzel tavsiye ederim