Ceylan35 canım ben bugün Gaziemir devlet hastanesine gittim randevum vardı iptal olmadı acaba neden iptal oluyor sormak lazım normalde özel e gidiyorum devlette de kaydım olsun diye gidiyorum belli olmaz fikrim değişirse devlette de doğum yapabilirim şartlar kötüye giderse hastane boştu ama kadın doğumun önünde bile 2 kişi vardı hemen muayenemi olup çıktım bence önlemini alıp erken saatte gidip doktorunla görüşmeyi deneyebilirsin