Fatma60_ ahh canım benimde her gittiğimde aklıma değiştirsem mi diye gelmiyor değil 😞 eskiden başka bir hastanede başka bir doktora gidiyordum o kadar ilgili bir doktordu ki kapıdan daha girer girmez kilo alıp almadigimi bile anlıyordu ama maalesef o kadar pahalıydı ki altından kalmayacaktık maalesef bu sebeple canan hanıma basladim, dediğim gibi muayenesinden bilgisinden memnunum ama biraz ilgi de bekliyor insan. Güler yuz, ekstra verilen bilgiler, biraz hasta takibi hiç yapmiyor, bir daha ne zaman gelmem gerektiğini bile söylemiyor bazen, tansiyonumu kilomu hiç takip etmiyor 😞