SK-Annesi Izmirde oturuyorum. İlk hamileliğim, virüs sebebiyle hastane araştırmalarım yarım kaldıı, sizin seçtiğiniz hastane hangisi yada doğum yaptığınız memnun kaldığınız/kalmadığınız hastane hangisi??
Demetdemircioglu SK-Annesi Devlet dusunurseniz gaziemir devlet hastanesi 2018de orda dogum yaptim bu bebegimi de orda yapcam nasipse🌼 yenidogan kuvozu yok ve geceleri kadin dogum doktoru olmayabiliyor bu sartlari kabul ederek dogum yapiyorsunuz. Ama ebeleri doktorlari hasta bakicilari cok iyidi🥰 ve mutlaka bi gebelik okuluna gidin derim🌼
Syma95 SK-Annesi ben Çiğli egitim arasitirma Hastanesi’ne gidiyorum 35. Haftamdayım orda doğum yapicam nasipse
Gmz3595 SK-Annesi Hayat Hastanesi Ayşegül Hanım kesinlikle öneririm canım ben oraya gidiyorum çok çok memnunum.
Eylulleylul SK-Annesi özel çınarlı doğum hastanesini öneririm canım. Reşat bey var çok iyi bi doktor araştırabilirsin. Şu an virüs nedeniyle orda başka bölümlerin olmayışı daha iyi. Bütün hastanelerde koronadan yatan hastalar var ve testler yapılıyo. Sadece doğum hastanesine gitmeni öneririm şiddetle. Bende reşat beye gidiyorum ve çok fazla tanıdığımın doğumunu yaptı.
SK-Annesi Demetdemircioglu bornova tarafındayım. Maalesef devlet yada özel hastane hiç fark etmiyor şuu zamanda
cevriye35_ Benimde ilk gebeliğim 30 haftaligiz buca kadın doguma gidiyorum gayet memnunum tavsiye ederim
Damlapilatin cevriye35_ bende Buca kadın doğuma gidiyorum ama yaklaşık 3 aydır gitmiyorum 😯 orda durumlar nasıl bana bi bilgi verir misin randevusuz gitsek olur mu eskiden öyle yapardim
Dilanbingl Can hastanesinde doğum yapacağım,13. Haftadayım baya memnunun hastanemden tavsiye ederim 🙏🏻
Dilanbingl minikmucizem1_ 135 lira ama tahliller dahil. Beni öyle sürekli çağırmıyor ayda bir gidiyoruz sorun olmuyor o yüzden güvenebilirsiniz paracı bir yer değil
Melekk06 Syma95 bnde 36 haftamdayım ya bnm randevumu iptal etmişler doktorum bana 13 gibi alırız bebeği ddi orda virüslü hasta çok diye duydum 2 ve 3 katlar onlara ayrılmış siz en son ne zman gittiniz varmı böyle bişey
edanur2426 Aynı dert bende de var Torbalı’da oturuyorum torbalı devlet hastanesine gidiyorum ama korkuyorum orada doğum yapmaktan
DeReNAsYa edanur2426 orasi cok tehlikeli diyolar bu ara ne kadar dogru bilmiyorum gerci hastnelrin cogu böyle kac haftaliksiniz
Syma95 Melekw valla ben odalari görmedim canim doktorumdan memnunum . Ama orda doğum yapan tanıdıklarım var odalar çok guzel ve temiz diyolardi memnunlarmis yani
edanur2426 DeReNAsYa hadi ya baya büyüdük 33 haftalığz 😓 napcam bilmiyorum ya bazı doktorlar çok geç olunca kabul etmiyorlarmış
SK-Annesi Gmz3595 Op. Dr. Ayşegül Gümral Tuncel mı dediğiniz doktor. İnternette hiç iyi yorumlar yazmamışlar. Doktor takviminden baktım da, hep ilgisiz, dikkatsiz ve eksik muaye üzerine şiyaketlerini yazmış diğer anneler.. Ama sen memnunsan çok sevindim. İnş öyle devam eder. 💕
merve_yazar96 Gmz3595 Bende ayşegül hanıma gidiyorum cok memnunum ilk gebeligim sizinde mi ilk gebelik