Mormenekse Kızlar selam bugün transferim oldu fakat akşam tuvaletimi yaparken bir anda kan gelmeye basladı kan sulandırıcıda kullanığım için idralim yerine kan çıkışı oldu transferimin ilk günü böyle bişey yaşayan varmı
Azracan Mormenekse canim öncelikle hayırlı olsun inşallah sana tutunur benimde akşam transfer yaptı sabah 7 den öglene kadar kahve rengi oldu hemşire dedi tutunma olabilir bide iki gün koraspirini kullanma dedi öyle yaptım bende geçti çok şükür şuna kızım yanımda darısı sana inşallah
Mormenekse Yaman banada hafif olabilir dediler fakat sulandırıcıylamı alakalı bilmiyorum ama baya bi çok geldi
Yaman Mormenekse olabilir alakali ama doktoruna sor bnm 4.5. Gunden sonra kirmizi kanamam oldu hafif yerlesme kanamasiymis
Mormenekse Azracan amin insallah fakat bu kahve rengi gibi değil kıpkırmızı kan gibi o yğzden çok endişe ediyorum baştanmı kaybettim acsba die