Merhaba kızlar acil sorum olacak 5 günlük bebeğim var. İlk gebeliğimdi ilk bebeğim çok tecrübesizim 36+3 de bebeğimi sezeryanla getirdim. Bebeğim gündüzleri sürekli uyuyor zorla uyandırmaya çalışıyorum emmesi için ama uyanmıyor 5 saat bile aç duruyor çok üzülüyorum ama cidden uyanıp emmiyor. Fakat geceleride hiç uyumuyor sürekli emmek istiyor. Geceleri ben sürekli emdiriyorum ama gündüz farklı şekilde uyuyor sürekli. Canım çok sıkılıyor 3 kilo 50 gram doğmuştu bugün gittik tartıldık hiç kilo almamış hala 3 kilo ebe normal diyor hatta 200 gram ilk hafta kayıp bile edebilir diyor. Teni sarı geldi emzir 2 saatten fazla uyumasın diyor ama emmiyor gündüz memeyi veriyorum anında uyuyor. Napcam ben. Normalmi nasıl uyandırcam