27 haftalık hamileyim ve goguslerimde kararma haricinde bir farklılık yok şişme acıma büyüme hiç bisey sizde varmi? Bu sütum olmayacağı anlamına mı geliyor?
Birde kızlar bebeğimin hareketleri çok yavaş evet hissediyorum ama bazen oynamıyor hatta böyle güçlü tekmeleri yok normal mi?