Bende de öksürük var ama takip yapman lazım. Üşüttüğün için mi alerjik mi yoksa virüse bağlı mi diye takip yapman lazım. Ben kendiminkinin sebebini biliyorum. Mevsim geçişindeyiz tam hastalık dönemindeyiz. Her öksürük covid19 kaynaklı olmak zorunda değil evham yapıp kendini üzme. Kuru öksürük, ateş, halsizlik, nefes darlığı, ishal bunlardan belli başlıları varsa kesinlikle 112 yi ara. Yoksa normal bi soğuk algınlığı olabilir.