Kızlar merhaba.18+3 haftalık hamileyim.bi kaç gündür göğüste kaşınma oluyordu ara ara ama kuruluktan dolayı olduğunu düşünüyorum.pul pul deri dökülmeleri var keza yüzüm de öyle nemlendiriciler yetmiyor.buhun göğüs ucum çok kasindi.bi baktım tam ucu çatlamış gibi yarık yarık aralar açılmış ve aralarından kabuk gibi deri çıktı.internete baktım net bir cevap bulamadim ama bı kaç yerde süt gelmesi için yarıklar olmaya başladığı kanallar açılmaya başladığı yazıyordu.dogru olabilir mi? Sütte gelmiyor ama çok duygulandım🥰