asyaa15 ben 21 haftalığım daha şimdiden aşağıda takılıyor benimki. geçen haftalarda ayakta biraz durunca yada yürüyüş yapınca karnımın alt kısmı ağrıyordu bi haftadır da genital bölgemin ön tarafı ağrıyor. İnşaallah bi sıkıntı olmaz hastaneye gitmeye de korkuyorum koronodan ötürü 😬