Zivenna Kızlar selam 6+3 haftalık hamileyim.malum durumlardan ötürü doktora da gidemiyorum. Ama bazen bel ağrım kaşık ağrılarım oluyor. Normal midir bu ağrılar , tedirgin oluyorum
Berfff2 Zivenna benim de çok oluyordu hala daha oluyor ağrılarım özellikle bel sürüm fena 😏 doktor bana rahim büyümesinden kaynaklanıyor demişti ama sen kendini yorma ☺️
Sentrk Zivenna cok cok normal hatta ebn bazen kasik agrisindan adim atamamistm…ama uzanip dinlenince geciyo..ilk uc normal bunlar..kanaman olmadgi surece ve yatip dinlenince gecen bi agriysa korkma