Kızlar bir şey merak ediyorum burdan yazılanlara bakıyorum kimisi 4 haftalıkken betası 6600-10.000 çıkıyor kimisinin de 80-100 falan bende 4 haftalıkken baktırdım 566 çıkmıştı değerlere göre haftalık değerlerimiz değişmiyor mu? Hiç anlayamadım. Bir bakıyorum benden yüksekler 4 haftalık bir bakıyorum benden düşükler yine 4 haftalık 🤔🤔