Muberraonur Raabiiaa yok yanlış duyum almışsın Söke Söke alıyorlar valla😄 tahlillerini devlette yaptır bence kontrollere özele gidersin
Raabiiaa Demet_asik cok pahalilar ya nie devlette beni nerdeyse erken dogum diye bebegimi alacaklardi
Aise_35 Raabiiaa sağlık ocağına git canım açlık tokluk kan tahlili yaptır onda da çıkar . Benimde vardı bugün ama gitmedim . Perşembe sağlık ocağında açlık tokluk yaptırmayı düşünüyorum aynı şey sonuçta şekerin varsa onda da çıkar