Her zaman normal Doğumu istedim ama psikolojik olarak çok fazla bunaldım bu corona olayı da beni çok etkiledi şuan 38+3 haftalık olduk corona her gün daha fazla yayılıyor ve bebeğimin başı kanala bile yerleşmemiş henüz üç gündür sürekli ağlıyorum gözlerim şişti bunalıma girdim bugün gidip sezeryan olmak istediğimi söyledim ve Cuma günü için gün aldım Allah pişman etmesin hepimizi hayırlısıyla kurtarsın siz kaç haftalık oldunuz durum ne Doğum tercihiniz ne