Sedoooos benim bulantılarım 16. Haftada kesildi ama daha o tam kesilmeden mide yanmam başlamıştı öyle şiddetliki 15-20 gün mide koruyucu ve gaviscon kullanmak zorunda kaldım ağrım geçti ama o reflü denen illet halen devam 21. Haftadayım şimdiye kadar 10 şişe gaviscon içmişimdir ve yapabilecekleri hiçbişi yokmuş.Sadece gaviscon veriyorlar ama rahatlatıyor.Tavsiyem kabuğu soyulmuş elma ve salatalık rahatlatıyor.