Bekra Şeker yüklemesi yapılcaktı ama virüs nedeni ile hastaneye gitmek istemiyorum kaç hafta arası yapılıyo kesin gereklimi acaba yaptırmasam bari
Hcrakbulut Bekra bana doktorum 23. Haftam da gelmemi istedi yani haftaya gitmem lazım 😊 ama bende korkuyorum virüsten 😔doktorumu arayıp soracağım bakalım çok gerekli olduğunu sanmıyorum
Ponciginannesi_ Bekra benimde yapılacaktı doktoruma ne olucak yapmasak sorun olur mu dedim. Zaten gerekli olduğunda yapıyoruz dedi
melindam Bekra 24-28 Hafta Arasında Yapılıyor canım Benimde Haftaya Normalde Ama Doktorum 1 ay sonra Gel Ortalık Çok Karışık Zatsn Risklisin Dedi
Caner Kaçıncı aydan itibaren yapılıyor ben beş haftalık hamileyim bide bir kaç kişi yaptırmam gerektiğini söylüyor
Bekra Caner 24 haftalık gebeyim ben canm haftaya gitmem gerek şeker yüklemesi için herkes yaptır diyor ama bu durumda nasıl olur bilmiyorum mecbur kılar mı doktor
Bekra Hcrakbulut biz 24 olduk bakalım hiç gidesim yok bide benim doktorum şehir dışında nasıl yapıcam bilmiyorum gerçekten
Caner Bekra Caner virüs nedeniyle iptal olanlar varmış gördüğüm kadarıyla ertelediğine göre pekte mecbur olan bir şey gibi görünmüyor
Ayker Bekra umarım inşallah bende bekliyorum ortalığın yatışmasını dahalık bizde yaptırmadık 27 haftalık olduk ama bekliyoruz 😍
Ayse0007 Merhabalar benim doktorum yaptır dedi sonra bu virüs nedeni ile iptal etti açlık tokluk kan şekerine ve 3 aylık şekere baktı o kadar bunlarda sıkıntı olursa zaten diyet dedi boşuna 1 gün hastanede bekleme burası çok riskli dedi🤗
Bekra Ponciginannesi_ ya normal bir zaman olsa bende yaptırmak isterdim ama bu durumda risk alamam sanırım
Ponciginannesi_ Bekra canım ben gittim bugün. Doktorum hastanede fazla kalmama açısından şeker yüklemesi yapıcaz dedi. Onun yerine 3 tüp kan birde idrar tahlili alındı. Onunlada şeker olup olmadığı anlaşılıyormuş. Sonucumu bile bekletmedi telefondan haberleşiriz dedi
MerveKeskiner Bizde 26 hafdalıgız yarın gitmem lazım ama çevremdeki herkez bi şikayetin yoksa gitme diyolar
Bekra Pearly 4 haftam var 28 haftaya belki 1 ayda ortalık biraz sakinleşir canm inşallah sorunsuz ca hastaneye gider yaptırırız içim rahat rahat🙏
melindam Bekra Benim Evde Şeker Ölçüm Cihazım Var Açlık Tokluk Bakıyorum Kendimde Hemşireyim Zaten Bir Sıkıntı Olursa Haber Veririm Doktoruma