Nuruminci DilekBodurr tesekkür ederim belki aşılar sanırım sağlık ocağında yapılıyor giderken dokturdan her hangı bir yazı falan gerekiyor mu hastaneye gidemiyorum malum virüs ben suan 18+5 haftamızdayız
Merve_kucuk Nuruminci Rica ederim☺ Beni sağlık ocağından aramadılar ama ben o gün kontrol için gitmiştim. Ordaki ebe sordu aşını oldunmu diye bende yok olmadım dedim öyle yani☺