catlak_anne Herkese merhaba, Ankara’da doktor arayışındayım ve Aşkın beyi gördüm. Giden var mı ? Memnun mu paylaşılırsa ne çok sevinirim ♥️
Byzb1 catlak_anne doğumu mu eşi Çiğdem ya da aşkın beye düşünüyorum yani ikisinden biri kesin olucak. Çok takip ediyorum hatta doğum yapan bir kaç kişiyle irtibat kurduğum da çok memnunlar yani siz de sıkı takip ederseniz memnunsuz kimse yok ☺️
Hatice23E catlak_anne canım bende çok araştırdım en uygun doğum fiyatlarını veriyorlar karı koca çok iyiler ve takipteyim sürekli başarılı doktorlar bende Çiğdem hocaya gideceğim doğum için kadın doktor tercih ettiğim için oda yoksa aşkın hocada çok iyi
Polly91 catlak_anne merhaba benım gıttıgım bi doktor var prof dr recai pabuccu cok memnunum ve cok tavsıye ediliyor
Mutlu2005- catlak_anne canım eşimin calişanının eşini aşkın hocada doğum yaptı çok ta memnun kaldılar
Ayseaysegok Polly91 mrba canm ben yorumunu gordum bn de recai hocya gtcem ama ufuk ünüverstesnde mi hala randewuyu nasıl alıcam suan muayne yapyormu bılmyorum da
SedaveSusam catlak_anne canım ben korudayken gidiyordum aşkın hocaya mükemmel bir doktor üç arkadaşımıda o doğurttu hepside çok memnun
Hatice23E catlak_anne bi yanlışlık var bence çünkü sadece doğum 5 bin dedi muayenelere her gittiğinizde 350 veriyorsunuz belki nakitte 300 yaparlar ama dediğiniz gibi bişey yok muayenelerle birlikte 7 8 bin tutuyor
Hatice23E catlak_anne muayeneler dahil olarak kimle görüştün canım ? Ben kliniğini arayıp sekreterleriyle görüştüm çünkü acaba hangisi doğru şimdi kafam karıştı
p_arslan catlak_anne Cansu77 ya bende merak ediyorum aşkın hocayı. Başka bir doktora gidiyorum çok memnun kalmadığım için kendisine gitmek istiyorum ama net karar veremedim
catlak_anne Hatice23E yalnız benim şöyle bir durumum var belki ondan farklıdır 33 haftalık hamileyim. Koronavirüs sebebiyle Doktorum beni terk etti 😂 Çok sevdiğim doktorum muayene almamaya başlayınca doktor arayışına girdim. Kliniklerimi aradım durumumu söyledim belki haftam ileri diye öyle bir şey demişlerdir. Ama şimdi siz öyle diyince kafam da karışmadı değil. Pazartesi tekrar arayıp soracağım.
Belit Ben çiğdem hocaya gidiyorum 28 haftalik oldum çok memnunum . Arada bı kaç muayeneye de aşkın hocaya gittim oda çok iyi gönül rahatlığıyla gidebilirsin:)
gok-cee Belit <Merhaba. Bu fiyat Muayenehanesine geçtikten sonraki fiyatı mı? Yoksa Koru hastanesindeki mi? Birde herşey dahil mi acaba? Muayene ve doğum gibi ücretler. Bilgi verebilirmisniz eğer okursanız.