EDT bende cuma günü gece pijamama kadar ıslanmış şekilde uyandım suyum geldi sandım sabah doktora gittim 2 ebe 1 de doktor alttan muayene etti ve bebeğin suyuna baktı iyi dedi. Suyun gelmiyor dediler. Hala peceteyi islatacak şekilde bazen sarımsı bazen kanlı akıntı geliyor , inşallah su değildir , nişan dediler. Yarın 40 hafta oluyor inşallah hayırlısı ile dogururum artık taşımaktan değil ama endişe etmekten yoruldum.