Malatya44 Çok guzel şeyler geliyo virusten dolayi kararsizim gitsem mi acaba maskemi eldivenimi takipta ??🤷♀️
Seymasezer Malatya44 valla ben gidicem çingene kadınlar gibi 9 da kapıda beklicem utanarak😂😂 normalde cidden çok pahalı o tarak felan
hafsa2020 Malatya44 tabiki hayır.. bi.kaç kuruş indirim için virüs kapmayı göze alamam.. Allah korusun. Karantinası testi onlaru göze alan gidebilir kim bilir kaç kişi ellicek vs
Malatya44 Minikmucizem3 aynen gitsin valla, benim esim calisiyo bendn baska gidecek kimse yok. Insallah sakin olurda alirm bende😊
Malatya44 Seymasezer yalniz biraz erken git cnm kapinin onunde olki alabilesin. Ben gecenku gunku urunlerde 8bucukta gitmistm zor almistm. Bissuru kuyruk vardi bimin onunde🤷♀️
Miniksusam93mr Seymasezer gorumcem bim de çalışıyor 9 da acciliyormis artk saati degismis aksam 8de de kapanyo ddi canm. 9dan once gidersen kalr Insllah
Asaltntyr Seymasezer tarak sert diyorlar daha önce kullandınız mı ya da kullanan bi tanıdığınız var mı? Ben de almak istiyorum da kararsız kaldım
Malatya44 Denizkenan bebek bakim cantasi, tarak tirnak makasi, bebek kolonyasi, bez filan bebek deterjanlari gelcekmis..
Minikmucizem3 Tugce35 Çantanın içinde de varmış bebek bezi bence çantayı alalım içindekiler de gelir bizimle 😃
Mucizem7 Tugce35 o.bebek bezi iyi.miki çok az memnun olan okudumda ben.siz tavsiye üzerine mi.alicaksiniz acaba?
yasminmom Rabiakk evet çok sertti bim deki ebebek te ki babyplus fırça seti çok güzel yumuşacık tavsiye ederim 14 liraya aldım ben☺️