Kızlae merhaba bugün doğum yaptım 37 hafta 3 günlük,3.580 gr kzıım dünyaya geldi ama odaya geldikten snra oksijene uyum sağlayamadıgını söyleyip küvöze aldılae cok gergin mutsuz ve huzursuzum basına gelen var mı korkmalı mıyım bebeğim ne kadar kalır ?