cte211 Kızım doğduğundan itibaren emzik kullanmayı düşünüyorum ama damaklı damaksız arasındaki fark nedir siz neler kullandınız/aldınız kızlar 🧸
Yldrmbytkn cte211 daha kullanmadım ama philips avent in ultra air night diye emziği var onu aldım oran olarak yuksekmis bebeklerin geneli kabul ediyormuş
Syma95 cte211 Philips aven ultra Air aldım bakalım kabul etcek mi damaksiz benim aldığım yenidoganlarda damaksiz daha iyiymis
Yldrmbytkn Damlapilatin damaksiz. Fiyatı 50 civarındaydı ben geçen hafta almıştım hepsi burada dan şimdi artmış ama https://www.hepsiburada.com/philips-avent-ultra-air-night-2-li-silikon-emzik-0-6-ay-pm-HB00000QHYLI Gece karanlıkta parlıyor bide