kızlar iyi akşamlar ben Ankarada yaşıyorum ve Ankara şehir hastanesinde oluyor bütün muayenelerim 34. haftamdayım yarın randevum.var 1 ay önce gitmiştim hastaneye fakat çok korkuyorum hastaneye gitmekten korona virüsten dolayı sizce ne yapmalıyım gitsem birşey olurmu acaba yada giden varmı bu durumlarda