meltemm Mrb arkadaşlar 15+4 olduk biz yarında kontrolümiz var bu hafta 4 lü tarama testi isteniyormuş. Aranızda yaptıranlar var mı illa yaptırmamız lazım mı sizce ?
NeslihanPiaAbac meltemm ikiliyi yaptırdınız ve herşey normal çıktıysa yapırmaya gerek yok.Yani doktorum gerek olmadığını söylemişti ki genelde de kimse yaptırmıyor formdan okuduğum kadarıyla
Bilgenur bebisiminannesi ben ikili yaptırdım sorun çıkmadığını söyledi üçlü de istedi doktor sonuçlarını bekliyorum acaba bi sorun var söylemedi mi