hilal_yener Kızlar kirpiklerinize bakım yapıyormusunuz yapıyorsanız ne sürüyorsunuz hem gürleşmesi için hep uzun olması için badem yağını duydum sadece
cte211 hilal_yener benim kirpiklerim uzundu kısaldı kısacık kaldı resmen 🤷🏻♀️ badem yağı kullanıyorum ama daha bir faydasını görmedim gerçi başlayalı 2 hafta anca oldu 😐
Cansu_eraslan hilal_yener kirpik kas tuy hepsi dokuldu ve resmen kirpiklerim kisaldi dogumdan sonra duzelir diyolar
Duygukc hilal_yener bende badem yağı sürdüm sertleşti kirpiklerim uzadıda kirpik için susam yağıda var kaş içinde sarımsak kullanıyorum
Dmngty hilal_yener yo ciddiyim eşimin kuzeni kullanıyordu bayağı uzadı farkettim ne kullanıyordun dedim bebek yağını pamukla yatmadan sürüyom dedi bende denedim oluyor yani
Duygukc hilal_yener 3 ay rahat kullandım ben yatarken sürüyordum kulak çubuğuyla çünkü saf pamuk yapışıyordu bide rimel sürmüyorum kullanmaya başladığımdan beri çünkü rimel zaten döküyor