Arkadaşlar doğuda yaşıyordum. 35 .haftamdayım çoruma geldim dogum icin ama bana corumda dogum yapanlar cok kotu anlatti . Ebeler cok kaba davraniyor . Yurumene bile izin vermiyorlar sanci cekerken dediler . Yanina sanci odasinda kimseyi almiyorlar dediler dogru mu lutfen biri beni aydinlatabilir mi?