BerenDeren06 Canım benim 2.sezaryenim 38.haftada olmuştu şu an 3.gebeliğim benimde bayramda 40.haftam doluyor yine 39.hafta olır sanırım,38den önce alınırsa solunum sıkıntısı olabiliyor anne karnındaki her an ciğerlerinin gelişimi için çok önemli özellikle son günler,muhakkak doktorunla konuşup günü belirleyin