Hazalperi Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim uyandığımdan beri çok şiddetli baş ağrım var boynum ile gözlerime vurdu hap içmek istemiyorum tavsiyeleriniz var mı acaba
Yildiz95 Hazalperi benimde bebek 15 haftalikken 1 ay boyunca gunluk bas agrim oluyordu be dediginiz gbi boyun ve gozlerime vruyordu parol kullaniyordum tam gecirmesede biraz etki goruyordum hamilelikte norml oluyor tansiyonunuzu surekli olcun