Rabianurr kusura bakmasınlar da artık normal doğum yapanı da sezaryenden beter kesip biçiyorlar ve kimse bile isteye sezaryen olmuyor eskiden biz yapardık diyen insanlara da inanmıyorum milletin orası yırtıktan görünmüyormuş onu da geçtim çocukları ölüyormuş sürekli ama şimdi bebek ölümü yok çaresi zorlukta sezaryen olduğu için . Tabi nerde onu anlayacak kıt beyinliler valla onların varlığı bana korona virüsünden bile beter 😁 içleri kötü dilleri kirli