kocak_57 Kızlar 20 haftalık gebeyim vajina Ağrım var bu aylarda normal mi bi çözüm bulamadık biz bana yardımcı olun lütfen 🙏🏻
Sedacntzblkn kocak_57 doktorunuzu arasaydınız öncelikle benim de ağrım olmuştu bebek büyüdüğü için rahme yerleştiğini söylemişti doktorum çok normal demişti ama siz kesin cevabı doktorunuzdan alırsınız :)
Perihanvdt kocak_57 benimde 20. Haftamda başla özellikle ayakta çok durduğumda yada yorulduğumda hatta bazen durduk yere ağrıyor.dr normal dedi
Gokce_93 kocak_57 25 haftalık olduk aynı sorun bende de var sağa solo dönerken bi şey giyip çıkarırken hala aynı şekilde ağrı yapıyor bazen doktoruma sordum normal olduğunu bebek yerleştiği için baskı yaptığını söyledi
kocak_57 Sedacntzblkn doktor enfeksiyon dedi kanda temiz çıktı idrarda elhamdulillah. Ama Ağrı yeni başladı internetten baktım erken doğum falan yasıyor korktum sen kaç haftalısın
Buse3412 Banada normal dedi sağa dönsem ağrıyodu sola dönsem ağrıyodu bebek büyüdükçe rahime ağırlık biniyor ondan oluyor 🤗
Buse3412 kocak_57 benim ayaktayken yataktayken uzanırken oturuyorken doktoruna sor ama yine bebeişimmm korkmmaaaa😂😂😂bişey olmicakkk cinsiyet belli mi
Sedacntzblkn kocak_57 internete sakın inanma için içini yer yoksa en doğrusunu doktorun söyler istersen farklı doktorda bi danış baksın ben puan 31 haftalığım ama dediğim gibi o zamanlar normal rahme yerleşiyor demişti
kocak_57 Bebeğimin sağlığı iyi olsunda ben çekmeye hazırım bu ağrıları rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah