Sura_nurstk Hangi bebek bezini öneriyorsunuz acaba? 🥰 Birde ıkıncı ucuncu cocugu olanlara bu sorum olucak, yenı dogan 1 numara ııcnde 62 tane var yetermı yoksa ıkı paketmı almak gerekir 🥰
YYR19 Sura_nurstk canım ben ilk oğlumda prima molfix döüşümlü kullandım 1 hafta sonra dogum yapcam nasipse bu bebeğime migrosun bezini aldım hem fiyat cok uygun hemde türk malı hemde katkı maddesi yok. Instagram dan mühendisin oğlunu takip edebilirsiniz ordada yıldızlar listesinde kullanmadıgım için henüz stok yapmadım iki paket aldım sadece