Sultee Hangı hastaneye gidiyorsunuz ben doruk tıpa gıdıyorum acaba bu bırusten dolayı soguk nasıl olur ne olur bilen var mı
Ayfer1992 Sultee Bende yıldırım doruğa gidiyorum 32. Haftamdayım gecen hafta kontrolüm doktorum herhangi bir sorun olmadıkça kontrole gelme dedi
Sultee Ayfer1992 hangı doktor acaba bana da öyle demişti ama testler var yap gel akşam gel dedi 35 im bende
Bsrlmnemr Sultee Ziya Çetin’e gidiyorum canın özel muane. Pembe mavi, jimer ve çekirge dorukta doğum yaptırıyor. Ben çekirge dorukta doğum yapıcam inşallah nasipse..
DilsenDede Bsrlmnemr merhaba ziya vetin muayene ve doğum ücretlerini biliyor musunuz ve memnun musunuz acaba bende doktor arıyorum fiyatlar genelde çok uçuk
Cigdem2510 gldnn benimde önümüzdeki hafta kendisine randevum var hiç olumsuz yorum duymamıştım içim yine rahatladı çok teşekkür ederim
Ozden_ozkan Sultee son ayım olduğu için mecburen her hafta kontrole gıttım daha bugun gıttım hastane çokta kalabalık defıl zaten persembe gününe gün verdı nasipse doğuma gıdıcem o gün
gldnn Cigdem2510 benim de ayın 6 sı ilgili bir doktor seda hanım ben de olumsuz bisey duymadım kendisiyle ilgili
Cigdem2510 gldnn bende 4ünde gideceğim inşallah ama gitmeden bi aramayi düşünüyorum virüs muhabbetinden dolayı