Kızlar Keçiören de oturuyorum. 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonum için sağlık ocağı antibiyotik başlatmıştı. İlaç bitti yeniden gidip idrar vermem gerekiyordu. Ama olaylardan ötürü gidemedim. Kasıklarımda da ağrı var, zannımca henüz geçmedi. Sağlık ocakları açık mı? Gitsem bakarlar mı?