__Papatya__ Bugün kontrolüm vardı kese göründü .son adet tarihime göre bugün tam 7 haftasinda . Sanırım geç döllenme doktorum 5 haftalık dedi haftaya teker çağırdı .Endiselenmeli miyim sizce 🙄
Serzeyyyy __Papatya__ hayır niye endiselenesin kalp sesini duymak için çağırmıştır. Bebeginiz hayırlı olsun 🥰
mavisimm __Papatya__ Normal canim. 5 haftalikken kese gorunur, haftayada kalp atisini duyacaksin insAllah :)
kelebegim123 __Papatya__ bende 7 haftalıkken kese ve bebek göründü 9 haftalıkkende kalp atışını duydum şuan da sıkıntı yok çok şükür bu yüzden endişelenme niye endişelenesin 🤗
__Papatya__ Serzeyyyy inşAllah canım inşAllah🌺🤲❣️ düne kadar kesesini görsem içim rahatlicak dedim ,bugün keseyi gördüm kalp sesini duysm tam olicak diyorum sürekli bı endişe🙄
Serzeyyyy __Papatya__ hepimiz öyle oluyoruz zor bir süre beklemek kese tamamdır kalp.atisi da inşallah duyulur sonrası bizim gibi doğumu beklemeye geçersin. Çok güzel günler bekliyor canım her anı ayrı bir güzel oluyor. Rabbim sağlıklı sihatli kucağına almayı nasip etsin. Bizde 29+2 oglusla❤
__Papatya__ kelebegim123 inşAllah canım benim kafamda surekli deli sorular 🙈🤭 inşAllah inşaallahhh sağlıcakla almayi nasip etsin Rabbimm 🌺❣️
kelebegim123 __Papatya__ seni çok iyi anlıyorum canım insanın içi rahat etmiyor ama stres yapma boş yere bak gör bebişini sağlıkla alıcan kucağına 🙏🏻😇
zeyzey95 __Papatya__ bende geç döllenme canım 5+6 bugün 5 haftada gözüktü kese yarın gidicem tekrar son adetim 2 şubat 7 haftayı geçmiş olması lazım normalde heralde
Seda8337 Arkadaşlar merhaba 7 haftalik halimeyim ama mide bulantisindan hicbirsey yiyemiyorum sabah öğle aksam hep midem bulaniyor.Besinli hic birsey yiyemiyorum geçecek mi bu😔