Asaltntyr Fadikfs benim doktorum kardiyolojiye yönlendirdi beni. Gittim anormal bi durum çıkmadı gebelikte böyle oluyor dedi doktor ama çok rahatsız ederse yine gel dedi şu an iyiyim çok şükür. Siz de bi doktora görünseniz iyi olur