21 haftalık hamileyim kanama kahverengi tarzı bişey geliyor çok korkuyorum bebeğime bişey mi oldu ben şuana kadar hiç böyle bişey yaşamadım mide bulantım bile olmadı yarın detaylı ultrason um var eşim de şuan görevde bulunduğum yerd3 kadın doğum yok merkezde var ona da gidemem zaten sşzce bişey mi oldu ağrım yok aslında ama çok korkuyorum 😥😥😥😥😥