Kızlar merhaba bugün 38+3 oldum kontol vardı gittim ve cuma günü için sezeryan günü verildi danışmaya sorduğumda refakatçi almadıklarını odaların tek kişi olduğunu söyledi peki biz doğum yaptiktan sonra bize kim yardımcı olacak sezaryan sonuçta dikişli olacaz bebeği nasıl alcaz kafamda deli sorular var bu corona yuzunden bu sistem gelmiş yakın zamanda doğum yapan varmı bi aydınlatsa 🤔