mlsmrtgll şimdi ben 3.5 aylık ikizlere gebeyim, bir önceki gebeliğim 7+5 hafta sürmüştü ve boş gebelikti yani, ama ben şuanki gebeliğimde daha az zorlandım, streste etkili bir faktör tabiiki. Kürtajımdan sonra hemen çocuk istemedik, spor yaparak kilo aldım, psikolojik danışmana gittim kaç defa, kendimi yeniden ve daha iyi bir şekilde inşaa ettim yüksek ihtimalle o yüzden daha iyi geçiriyorum. Doğum da muhakkak zordur, ama şöyle bir şey var doğum sancısı insanın hafızasına kaydolmuyor, o yüzden annelerimiz bir sürü çocuk yapmışlar ya zaten, bizlere unutturuluyor o acı. Doğum yaparken annenin günahları dökülürmüş, ne dua edersen o anda kabul olurmuş, evet zor ama mükafatları da bir o kadar çok canım 😊