aylisinannesi Dnz bizimki de 5 haftalıkmış bugün gittik doktora görünmedi ultrason Da 🙆🏼🤰🏼 1 hafta sonra tekrar gidicez inşallah görürüz 😘
Dnz aylisinannesi ben yeni 5 haftamdayım ultrasonda öyle çıktı.sana kan değerlerine göremi öyle dediler ?
aylisinannesi Dnz evet kan beta değerine göre söyledi doktor birde son adet tarıhıne göre hesaplıyor ya🙂 Belki geç döllenme olabilir keseyi görememe sebebimiz
Dnz aylisinannesi 1 hafta geriden oluyo ultrasonda genelde bu hafta sizde görürsünüz inş🤗 Çok güzel bişey allah’ım sağlıkla hepimize kucağımızı almayı nasip etsin inş😇