Bende bugün gittim kontrole. 37+5 bugün. Bizimki daha dönmediği için mecburi sezeryan olacağım. Haftaya pazartesi gel işlemlerini yapalım, salı yada çarşamba alırız dedi. Çarşamba günü tam 39. haftaya denk geliyor. Bende de virüs endişesi var. Gerçi hastane aşırı boştu bugün ama neyin ne olacağı belli olmaz. Soruzsuz bir şekilde doğurup evinize geliriz inşallah 🙏🏻
Bu arada geçen hafta ağırlığına 3250 gr. demişti. Bu hafta da aynı dedi. Haftada 300 gr. alan bebek bir haftada kilo alamadı 🙄