Bende fıtık başlangıcı var. Çok uzun süre ayakta kaldığımda belim tutuluyor yürüyemiyorum. Sürekli oturup dinleniyorum. Çalışıyorum yollarda da oturarak gelmeye çabalıyorum. Öyle öyle 28. Haftaya geldim. Çok fazla kendini yorma. Çok ayakta kalmamaya çalış. Bebek ağırlaştıkça maalesef bel ağrısı da artıyor. 😔